Monday, April 6, 2009

Anwar Buat Gimik Di Sungai Petani



Ekoran gagal menarik perhatian penyokong PKR untuk hadir mendengar ceramahnya secara besar-besaran, Anwar Ibrahim menguar-uarkan bahawa beliau ada pengumuman penting yang ingin dilaksanakan demi kebajikan penyokong-penyokongnya.

Maka para penyokongnya pun hadir untuk mendengar ceramahnya di Sungai Petani, malam tadi kerana mereka begitu teruja untuk mengetahui apakah pengumuman penting tersebut. Walau bagaimanapun majlis ceramah beliau itu hanya berjaya menarik kira-kira 1,500 orang penyokong PKR.

Namun berita yang ditunggu-tunggu langsung tidak diumumkan oleh Anwar sehingga selesai majlis. Sebaliknya beliau menyatakan bahawa pengumuman itu akan dibuat selepas Pakatan Rakyat memenangi Pilihan Raya Kecil Bukit Gantang, Bukit Selambau dan Batang Ai (sesuatu yang belum pasti).

Gimik Anwar ini benar-benar mengecewakan para penyokongnya. Beliau sanggup membuat taktik 'bodo' semata-mata untuk menarik perhatian masyarakat. Jelas menunjukkan Anwar Ibrahim semakin takut dengan kemaraan dan kebangkitan baru parti BN yang semakin menyerlah dan meniti di bibir rakyat.







Inilah adalah isu kesucian Islam yang dipermainkan pengikut Anwar Fasola.. bukan masalah dia akan dapat hidayat atau sebagainya!



Sedangkan umat Islam sendiri jika hendak membaca ayat Quran hendaklah dalam keadaan suci dan baca dengan hukum Tajwid!



Inikan pula si kafir harbi... jika nak kata mandi wajib tentu jauh sekali... apatah lagi mengucap dua kalimah syahadah!



Adakah umat Islam akn terus membiarkan ayat Al-Quran akan terus dipersenda, dimainkan dan dihina!Tolaklah mereka yang telah bersekongkol mencemarkan Islam!



Tolak lah PAS!

No comments: