Wednesday, April 8, 2009

KEMENANGAN YANG TIDAK BERMAKNA

MAKA KELIHATAN SETAN DURJANA KEGEMBIRAAN DI BUKIT GANTANG!!

kalah secara fizikal tidak memberi kesan kepada aku dan mungkin kamu. kalah hanya kepada bilangan nombor. perjuangan yang kita bina selama ini membabitkan secara mutlaknya berpaksi kepada isu akidah. hari ini seperti ulangan sejarah yang lalu, kita tewas.mereka menang dan sekadar 'mempertahankan' kawasan yang dimenanginya dahulu.

namun harus aku tegaskan disini, dan bakal termaktub dalam perlembagaan perjuangan aku, ROH PERJUANGAN MENENTANG YANG BATHIL AKU DAN ENGKAU SEBENARNYA TIDAK PERNAH KALAH.

memang benar anwar sang celaka dan pas bin bani israel telah menang. melompatlah seluruh barua-barua islam persis sang munafikun zaman jahiliah kegembiraan.

uhud pernah memperlihatkan ketewasan islam, namun adakah kerana 'kekalahan uhud' bermakna nabi saw dan para sahabat r.a bersalah ? tidak sama sekali.

regim zionis pernah menang dalam pertarungan 1967 di bukit golan menewaskan seluruh pakatan arab, namun adakah kerana mereka 'menang' bermakna perjuangan mereka benar ?

gaza telah dibedil selama 3 minggu oleh zionis, ramai anak palestin terkorban namun sekali lagi adakah kerana 'menangnya' mereka bermakna jihad palestin itu salah ? maka tidak perlulah aku menyebut akan konsep cerita yang sama pernah berlaku terhadap penduduk kashmir,chechen,afghan,iraq dll.

hari ini anwar dan pas menang bukan kerana perjuangan mereka benar. mereka diangkat dan dijulang kerana perjuangan mereka merpersenda/menghina agama telah menarik minat bukan islam untuk menyokong mereka.


menjual ALLAH, merogol agama,persenda hudud,SURAH 'AURA' yang dibenarkan oleh pas,menghina bangsa merupakan 'menu' yang paling sedap dihidang dan dimakan. menu hina ini dijual kepada seluruh rakyat. menangnya sang penderhaka sebenarnya telah melonjakkan semangat juang aku. memang ini yang aku mahukan, yang berjuang akan tahu setakat mana kekentalannya.


FOKUS KEPADA PERJUANGAN ASAL, PETAHANKAN ISLAM DAN BANGSA HINGGA KE AKHIR HAYAT. INILAH KEMENANGAN MUTLAK !

11 comments:

Anonymous said...

Inilah posting akibat rasa marah, kecewa, putus asa, tidak mahu terima takdir Allah, sobong, bongkak, ego....kalau ko tak boleh terima keputusan akan kalah atau menang...lebih baik BN/UMNO jgn bertanding...atau haramkan parti politik selain UMNO/BN....bangang betullah anjing setan ni....
kalau UMNO/BN menang...ko akan kata bhw inilah bukti rakyat tolak pembangkang....tp bila UMNO anjing dah kalah ko kata pulak PAS gadaikan maruah melayu...apa ni bro?...apa lu cakap ni....ko gila ker....
Sebenarnya UMNO itu terus ditolak sedikit demi sedikit olh rakyat...ini lah yg ko takut senenarnya..bila UMNO kalah..ko sudah pasti susah mahu cari makan betulkan? tok sah temberang lah....
UMNO akan terus mengecil sekarang ni.....apa cerita PR boleh menang lebih hatrik pulak tu slps PRU 12....hmmmm..UMNO dah sampai ke penghujungnya saudara...buatlah reform mcmna pun....UMNO terus ditolak...panggilah siapa pun berceramah spt mahathir nyanyk gila, KJ, Ezam dll...tiada siapa mahu percaya temberang diorang....lagi teruk adalah....bye.bye UMNO.....bersedialah UMNO untuk dihantar ke NERAKA......UMNO TIDAK akan dapat bangkit lg....kedua-dua kakinya dah dipatahkan olh PR...badannya diikat rapi...boleh diterajang semahu hati....tinggal lagi, mahu dihumban dan dibenamkan saja ke dasar lautan....selamat tinggal UMNO/BN...

Al-Yasar said...

Sebenarnya tidak kelihatan UMNO/BN berjuang untuk bangsa, negara dan agama. Yang lebih kelihatan ialah untuk kroni dan suku sakat. Oleh itu, barangkali ada kewajarannya UMNO/BN ditolak oleh majoriti rakyat

Anonymous said...

musnah.. musnah.. musnah... aku xnk bukit gantang jadi mcm kelantan.

dr dulu sampai lh sekarang mcm tu jgk lah keadaan n ekonomi klntan....x de beza..kalo nk hidup terpksa berhijrah ke negeri org..nk hidup di negeri sendiri..huh. .merempat la...sbb tu la bnyak kes pecah rumah,keta hilang n sebagainya.. bdk2 muda lg teruk dr KL......cuma tudung je la masih kekal d kepala..yg lain huh cam haram..pak cik2 kopiah @ yg x pakai kopiah sibuk2 d kedai kopi pagi petang dok kutuk kerajaan..krjaan bodo la....najib kaki pompuan la...krajaan ba*i la....mcm2 bnda kuar dr mulut(kisah benar)..suka ati nk ckp walhal kopiah ats kepala....x pikir ke masa depan anak cucu nnti kalo tgk negeri sndiri pun nk cri keje pun ssh..kalo ada pun gaji pling skit 300..n pling tggi 600(keje kat pasaraya la ni)...sy bukan nk kata Pas x elok tp agak kecewa gak la Pas tidak memainkn peranan d kelantan dr segi ekonomi n jaga nasib rakyat sndiri...cuma d tekan kn agama(mmg la agama penting tp x kan la nk jd pengemis d tmpat sndiri)...biar la dua2 skali....sy nk tgk apa Pas blh buat..ni x sabar2 nk jaga negara..negeri pun blum tentu..org miskin bkn main rmai cuma TV3 da penat nk msuk dlm program Bersamamu... d kawasan sy da brapa kali pilihn raya asik Pas je yg menang..bkn nk protes tp wakil rkyat Pas pun x penah nmpak muka , x penah melawat kawasn n tnya msalah org kg...yg lg x blh tahan wakil rakyat Pas ni asal melaka....dgr cite selalu blk sana..... alih2 menang je stiap penggal..bkn nk protes tp kalo die ni jaga betul2 kawasan die x ksah la...mmg patut die mng...jalan kg tu kalo x krjaan yg kasik turap blk da mcm apa da jln..org buat jalan diam x bunyi mulut plak..pas2 kutuk,maki,. .ape da...sedarlh. ..sbb tu lh smpai skrang x leh perinth negara n negeri pun mcm tu lh keadaan...sy x kta nk tepikn Pas tp kalo pikir2 kn kalo mcm ni lh x ubah2..hurm. ..lupakan. ..baik tnjuk d negri sndiri dulu..(skadar nk kongsi cite...)...bak kta bang bil..mung ado otok mung pikir la guno otok mung....

Anonymous said...

Sebaik-baik Kelantan...tak adalah nak salahguna kuasa bro...mcm BN perintah...memang tidak dpt dinafikan...ada pembangunan...tp dia buat pembangunan kerana dia (BN) nak kan projek masyuuuuk pd dia atau kroni dia....lps tu kenakan cukai tinggi...rakyat tanggung...sampai keluar berak rakyat tanggung bayar semua projek BN (tol, dll)...apa citer...Kalau ko cerita YB PAS...aku pun nak citer YB BN di kwsn aku...rumah dia dgn rumah aku tak jauh....sblm jd calon dia pakai keta biasa (NAZA RIA/KANCIL)...tp tak smpai 1 th jd YB...huh!!! terperanjat beruk...dia pakai ALPHARD dan CRV serba baru ko.....aku tengok bandar kecik kitaorg yg YB tinggal bersama tu....tak da apa pun yg berubahnya....semak samun...sampah merata-rata, tp jalan berlubang-lubang, tepi mesjid tanag runtuh, tiada ceria, kawasan rmah dia pun, bersepah-sepah, mcm dlm hutan, babi berkeliaran dpn rumah dia...pukul 8.00 mlm babi dah operasi dpn rumah dia....nak kata ke surau setiap hari, wallahuaklam...bandar kecil tpt kami kotor, busuk, lonkang tersumbat, bau hanyir, air kerap tiada, air kerap pecah dijalan....pendek katanya...TIADA APA KEMAJUAN YB BN PUN...PEMALAS.....hapah pun tarak.....tepi rumah dia pun bersepah-sepah sampah kotor dan menjijikkan....tok sah kutuuk org lah bro.....

Anonymous said...

Masa bila pulak ameno perjuangkan ugama...abis mufti/ustaz yg bercakap benar kena tangkap.tu belum kira lagi maksiat yg berluas luasan..sekian

Bro Jinggo said...

Salam Ziarah

Khairy menyeru semua ahli pemuda memberikan sokongan padu kepada YAB Perdana Menteri

Satu pertemuan dan majlis ringkas minum pagi telah diadakan pagi tadi di mana YB Khairy Jamaluddin telah menjemput penyokong beliau dan juga Exco Pemuda UMNO Malaysia untuk bersama beliau bagi bertukar pendapat dan mendengar pandangan dari ahli-ahli Pemuda. Dalam ucapan ringkas YB Khairy telah menjelaskan kedudukan sebenar dan menyeru agar semua penyokong beliau untuk menerima keputusan Kabinet dan membantu beliau untuk melaksanakan kerja parti yang telah di amanahkan oleh Perdana Menteri. Beliau juga menyeru agar ahli UMNO tidak melabelkan diri mereka sebagai orang-orang pemimpin pemuda tertentu dan perlu membuang anggapan berkenaan kerana semuanya adalah Pemuda UMNO . Mereka mesti bersatu dengan semangat setiakawan sebagai Pemuda UMNO dibawah satu payung.

YB KJ juga menyeru agar semua ahli Pemuda UMNO untuk memberikan sokongan padu kepada YAB Datuk Seri Najib Tun Razak Perdana Menteri Malaysia kerana beliau juga selaku Ketua Pemuda UMNO Malaysia akan terus setia dan memberikan sokongan yang padu kepada YAB Perdana Menteri. Beliau juga mengucapkan ribuan terima kasih kepada yang telah membantu dan menyokong beliau semasa pemilihan dahulu dan baliau benar-benar berharap semua penyokong beliau jangan merasa kecewa… Meminjam kata-kata Ali Rustam , Dunia Belum Kiamat, Esok Masih Ada.

Beliau juga mengucapkan Syabas kepada dua pemimpin pemuda yang telah dipilih sebagai Timbalan Menteri dan beliau amat berbangga kerana pemuda diwakili oleh dua orang Timbalan Menteri. Beliau berkata , beliau sebenarnya tidak meletakkan harapan untuk menjawat jawatan dalam kerajaan ketika bertanding untuk merebut kerusi Ketua pemuda UMNO dan kerana itu beliau tidak merasa kecewa apabila dipanggil oleh Perdana Menteri sehari sebelum penamaan senarai kabinet.

Pemuda akan menjadi sebuah pertubuhan yang tidak terikat dan bebas untuk menyuarakan apa juga permasalahan yang diperjuangkan kerana beliau tidak terikat didalam kerajaan dan beliau berharap Pemuda akan menjadi sebuah sayap yang digeruni oleh kawan dan lawan seperti di zaman Datuk Harun Idris dahulu. Untuk mencapai matlamat ini pemuda perlu bersatu dan memupukan semangat setiakawan. Beliau juga berharap agar semua yang hadir untuk menyampaikan apa yang telah beliau nyatakan dan berharap semua ahli Pemuda memahami akan pendirian beliau .

Salam Setiakawan

BJ

BHM said...

Salam ziarah...

http://aspirasi-baru.blogspot.com

ASPIRASI BARU - "Menyusuri Transformasi, Menterjemah Aspirasi"

AngkatanMudaKeadilanGopeng said...

salam..

umno perjuangkan agama?!bangsa?!.eheh.jgn buat lawak laa kawan..dulu boleh sembang laa pasal sume tu..tp skang sorry ah.rakyat bukan bodo.lepas mahadey jd PM,perjuangan umno da tukar..iaitu perembat duit rakyat,kayakan kroni!!!

cit nk perjuangkan agama kunun,bahasa melayu bahasa ibunda sendiri pun takterbela!!lagi nk sembang pasal agama!!

mmg klantan dari sudut pembangunan agak lewat skit.tp klntan takberhutang..takpayah nk bangge dengan KLCC..KLCC bukan msia punye!!takpayah nk bangge dengan highway!coz plus bukan msia punye!!!coz sume nye berhutang!!!

ni aku plak nk bercerita pasal YB kat kawasan aku!!YB HAMIDAH(exco krajaan perak yg HARAM)..lepas da menang,takpenah turun kat kawasan aku langsung!!!takpenah turun!!!

Anonymous said...

wahai pemuda berani...bercakap perlu ada ilmu.bukan nk sedap rasa je.berani bersuara..tapi tak tahu ape yang nk di sampaikan pn tak guna.jangan melihat 1 puak yg lain..kita lihat puak kita sendiri(UMNO)adakah betul matlamat yg dibawa?adakah pimpinan sekarang mengikut matlamat sebenar?kita fikir sama2..jangan kita meludah ke langit saudara.walau brani mcam mne sekali pn kita.pasti akan terkena muka kita sendiri.memang bukan UMNO yg salah.mmg suci niat UMNO.tapi pimpinannya saudara?saya tak kata pimpinan pakatan semuanya telus..tapi masyarakat smakin nmpak ketidak telusan pimpinan UMNO.terlalu bnyak saudara..sbb itu ramai yg menukar parti.parti besar apa lagi yg ade saudara selain UMNO&PAKATAN??sbab tu meraka memilih PAKATAN.bukan kerana telus pda pimpinan mereka..bukan juga krana agama islam yg mereka jaja(seperti sajak saudara)tapi krana UMNO da semakin tenat saudara.cuba muhasabah saudara..renung dalam2 apa dah Jadi pada parti kita(UMNO).

Anonymous said...

J'ai l'intention de faire un cours de littérature anglaise à l'écriture créative degré de premier cycle, à partir de 2010. Au départ, je voulais juste d'apprendre l'anglais, mais récemment, j'ai décidé que je serais mieux à la littérature anglaise à la création littéraire. Y at-il des universités qui sont particulièrement bon pour l'anglais écrit et créative? Un grand nombre des universités J'avais déjà été à la recherche de ne pas offrir le cours, et The Times University Guide offre seulement un tableau de la ligue anglaise. Toutes les réponses apprécié! (-:.

Unknown said...

Your Affiliate Money Making Machine is ready -

And making profit with it is as easy as 1..2..3!

Here is how it all works...

STEP 1. Tell the system what affiliate products you intend to promote
STEP 2. Add PUSH button traffic (it ONLY takes 2 minutes)
STEP 3. Watch the affiliate system explode your list and up-sell your affiliate products all by itself!

Do you want to start making money???

Click here to activate the system